Megbízás feltöltése

Egy nagyobb, összetettebb megbízásnak nem kell lefednie a teljes munkafolyamatot, erre való a feladatkezelés, amiről bővebb információt a Feladatkezelés részben olvashatsz. De akkor hogyan nézzen ki a megbízás?

A megbízásra célszerűbb úgy tekinteni, mint egy álláshirdetésre, hiszen majdnem arról van szó. A megbízásban csak nagy vonalakban kell bemutatni az aktuális feladatot. Természetesen kisebb megbízás esetén akár itt is kifejthetünk a részleteket.

Megbízás
Megbízás

Megbízás

A megbízás egy ideiglenes projektalapú munka, például amikor egy weboldal lefejlesztése a feladat. Így több szakembert, több területről is magába foglalhat. Ha kiválasztunk egy szakterületet, az kilistázódik az űrlapmező alá. Ide több szakterületet is kiválaszthatunk. A megbízások keresésénél az összes kiválasztott szakterületben meg fog jelenni az adott megbízás az abban kereső szakembereknek.

Ha egy adott területen már megvan/megvannak a szakemberek, és nem szeretnénk tovább hirdetni, nem szükséges kikapcsolni a hirdetést az egész megbízásra, csak a módosításnál vegyük ki az adott szakterületet a megbízásból. Ugyanígy járjunk el, ha új szakterületre keresünk felhasználót.

Fizetés módja

A fizetésnek 3 típusa van: az ajánlatot vár, a fix áras és az óradíjas. Az ajánlatot vár az alapértelmezett, ha ezen nem változtatunk, a jelentkezőnek lesz egy plusz Ajánlat vagy Bérigényem űrlapmezője a jelentkezésnél, ahol opcionálisan adhat meg valamilyen összeget, vagy kapcsolatfelvétel útján megbeszélés tárgya lesz. A fix áras a megbízás teljes kivitelezése egy összegben. Az óradíjas árat lehet intervallumként is megadni, "tól-ig" értékkel, ha azonban pontosan tudjuk, akkor az "ig" értékét adjuk csak meg.

Saját megbízások
Megbízásaim

A feltöltés után

A feltöltés után automatikusan aktív státuszba kerül a megbízás. Ebben a státuszban legfeljebb egy hónapot lehet, azután lejár. Ha még nem találtuk meg a megfelelő vagy megfelelő számú szakembert, újra meg tudjuk hirdetni azokat, ilyenkor mindig egy-egy hétig hosszabbíthatunk a hirdetési időn.

Tudástár